Her ayın 14 ü yada 15 i regl olurdum . Hiç bir belirti yok ara ara kasıklarıma hafif ağrı giriyor ve belim ağrıyor . Kaç güne kadar gecikince normal sayılıyor Allah aşkına söyleyin 8 aylık daha bebeğim . Prezervatifle korunuyoruz son ilişkide ufak bir kaza yaşadık ama eşim sana gelmedi dedi sperm prezervatifin içindeydi . Bulantım vs yok , kokudan tiksinti yok . İlk hamileliğimde ilk belirtilerim bunlardı ama kasıklarım regl olacakmışım gibi ağrırdı o şüpheye düşürüyor beni . Şu an test alacağım bir yerde yok …