Mayıs ayında doğum yaptım normal doğum baya zor gecmıstı doğumdan ıkı ay sonra ıyılestım enfeksıyon kapmıştı o bölge . O zamanlar kanamam oluyordu doğumdan ıkı ay sonra az az pıhtı sekılde geldı kan ama adet regl gibi degıldı. Bu durumu yaşayan varmı. Çok korkuyorum hamıle mıyım tekrardan diye . Şüphem yok ama bılmıyorum neden olmadım hala