mavikalpefe124 2 yasinda bir prensesim var ve asiriiiiii asiriiii inatci bende asla ne yemek yer ne uyur ben calisirken babaannesinde ve ananesinde gayet usli 4-4 luk bir bebekken bende asla oyle degil yapma dedigim ne varsa yapiyor hep abur cubur yemek istiyor benim kendi babam alistirdi abur cubura kaynanamda hic oyle seyler aramiyor buzdolabindan kaldirdim cikolatalari farkli yere koyuyorum busefer avazi ciktigi kadar agliyor. Tam anlamiyla konusamiyor ama derdini anlatcak kadar kelime soyluyor. Bazen bebekligini ozluyorum 2 yil ne zaman gecti hic anlamadim 2-3 tane disi kaldi cikcak olan kendini hasta etmek icin elinden gelen herseyi yapiyor ve busefer ben çileden cikiyorum ne yemek yiyor ne uyuyor hemde nerde mikrop seyler var hepsini yapiyor bu ara hasta olcak diye bekliyorum adeta 🤦🤦 resmen evde bi savas alani var bizde birtek misafirlikteyken daha uslu sakin bir bebek oluyor kizim, kizdigim zaman cok uzuluyorum ama onun iyiligi icin dusundugum seyleri yapmayinca cileden cikartiyor beni sonra sarilip ozur diliyorum. Misafirlikteyken herkes diyorki; ay ne kadar uslu sakin benim cevap : hiii tabi disi seni ici beni yakar gel sen bir de bizde gor oluyor o derece