ipek3407 Kızlar herkes buraya bebeğe sancı yapan şeyleri yazabilir mi ne yersek bebeğe dokunur ve 40 ına kadar mı dikkat etmeliyiz sonrasında da sancı yapıyor mu🤔
deletedmom4842 ipek3407 Lahana mercimek kuru fasulye nohut yani baklagiller asitli şeyler çok baharatlı yiyecekler brokoli karnabahar armut aklıma gelenler bunlar
Selmayusuf ipek3407 haşlanmış mısır der susarım feci gaz sancısı yapıyo bana da oğluma da ama çok iyi de süt yapıyor ne garip 😥😑😐
Hazal ipek3407 bugün muayenemiz vardı doktorumuza sordum ve dedi ki kuru fasulye nohut sogan sarımsak haricinde herşeyi yiyebilrsin . Yediklerinin sadce yüzde 2si sancıya yol açar şeklinde cevapladı
MervElizan ipek3407 İlk başlarda çok dikkat ettim 3 aylık oldu kızım şimdi her şeyden yiyorum vallahi aciysa acı tatlıya tatlı az az yiyorum alissin bünyesi onunda şimdilik bir sıkıntı olmadı çok şükür
Anneoluncaanladim 40 ından sonra gaz ve sancilari devam ediyor, biz iki ayligiz, üçü bitirmeyi bekliyorum bagirsaklarinin olgunlasması için. Gecenlerde ayni gün hem patlamiş hem haşlanmış mısır yedim, ertesi gün evlatcigim cok sancılandı 🙁🙁
Cicianne Armut süt yapar diye biliyorum ben ya gaz mı yapıyomuş off of çok yedim ben ondan mı geçmiyo acaba çocuğun sancısı 1 tane şurup 2 tane damla veriyorum ben morarıyo çocuk kakası normal ama gaz çıkarırken işte morarıyo. Yoğurt süt ayran falanda gaz yapıyor mu acaba .?
Ece06 Cicianne yoğurt süt ayran kahve çay sıfır hiç tüketmiyorum ben ama her türlü yinede geceleri oluyor sancıları bir an da giriyor
Ftmatk ipek3407 çorba yemiyorum genelde korkudan yeşil mercimekli dolma sarma yaptığımda çok gaz oldu huzursuz oldu bu arada 4.ay doluyor.halen yemeye korkuyorum