KubraResul 34 günlük kızım bugün hırıltılı şekilde nefes alıyor fizloyolojik serum sıkıyorum ama hala devam ediyor sebebi nedir hasta değildir değil mi başına gelen annelerim neden böyle napmam gerek
Efuli6161 KubraResul muayene ettirin bronşite çevirmesin,hırıltısını bakarlar genizden kaynaklı olabiliyor büyüdükçe düzeliyor..
Hkshkshsk KubraResul doktora götür canım bizde de kuru öksürük vardı sağlık ocağına götürdüm oradaki doktor alarjiı büyük ihtimal dedi normal hastaneye götürdüm bu ayda alarji olmaz 3 aylık evi gönderdi oksurmesi çok arttı özele götürdüm bronşit in başlangıcı dedi serum verdi buhar verdi o gün hiç oksurmedi ara ara hiriltisi oluyordu kaç doktor gezdim hep iyi dediler zavallim nefes alamaz hale geldi balgam vs hiriltisi vardı 4 günümüz anca düzeldi ara ara öldürüp hiriltisi oluyor adam akıllı bibyere götür göster canım gevmis olsun size
kubramomm- KubraResul Bizimde henidogan döneminde çok hırıltı oluyordu seeum fizyolojik ile temizleyin. Hırıltı ve kusma da var ise reflü şüphesi olabilir.
Gecemmm KubraResul alerjik bebek olabilir, hırıltıdan kastınız genizden gelen bi hırıltı değil sanırım. Benim bebeğim de öyleydi tam 3 şeye alerjisi çıktı. Süt ve süt ürünleri, buğday, fıstık. Dikkat ettim 1 2 gün direk kesildi.
KubraResul Efuli6161 genizden olsa hep olmazmiydi acaba bir iki gündür böyle kafam çok karıştı bende ilk önce genizden diye düşündüm
Maviideniz Benim kizimda oyleydi genellikle her banyodan sonra temizle burnunu o zaman daha kolay olur ve burun damarlarina zarar vermemis olursun zamanla geciyo bende senin gibi dusunmustum ama temizledikce temizledikce geciyor o hirilti cunku burnu akiyor temizleniyor ya ondan yani bendede oyleydi kizimda gecti gece uyurken bile cikiyordu o ses acaba nefes alamiyomu diye dusunuyodumda ama korkulfak bisey yokmus
Grb Bende Temmuz da doğum yaptım kızımda da çok hırıltı vardı bir kere hava takıldı çok iyi geldi burun temizliğini ihmal etme muhtemelen burnunda vardır hırıltı balgamı var dır yeni doğanlar da oluyor önemli olan göğsünden titremeli gelmemesi ZATEN sık sık muayene edip dinliyorlardır bişey olsa söylerlerdi ama bi acil e götürüp hava taktırın derim ben açılıyor benimkini 1 ay hırıltılı nefes aldı
KubraResul Grb sizin kaçıncı ayda böyle oldu peki balgam var bencede böyle sürekli duyulmuyor hırıltısı derin uyudugunda duymuyorum
Efuli6161 KubraResul nefes alışverişi hızlanırsa burun kanatları açılıp kapanıyorsa kaburgaları nefes alışında içeri batarsa hemen acile gidin..bu ay bebeklerde bronşiolit çok yaygın..acildense kendi takipli doktorunuz daha faydalı olacaktır imkan varsa,serumla burun açmayı da hemşire gösterir size evet damlatarak değilde şırıngayla burnu yıkamak daha etkili oluyor..çok sıkı giydirip terletmeyin yattığı odayı sık sık havalandırın
Grb KubraResul Benim 40 günlükken başladı neredeyse 1 ay özellikle sabah uyandığında be gece derin uykuya dalarken oluyordu hırıltı Sonrasında geçti evde grip biri var mı ben grip olmuştum o dönem benden geçti diye düşünüyorum Ama dedgim gbi hava iyi geldi geçti sonrasında
KubraResul kubramomm- kusma yok sadece yediği fazlalikları çıkıyor serum fizyolojik sıktım bugün iki tüp bitirdim sadece bir kez sümük geldi diğerlerinde gelmedj acaba ben mi beceremiyorum bilmiyorum nefessiz kalır diye akıl gidiyor ama sürekli hırıltı yok uyurken duymuyorum Mesala
kubramomm- KubraResul yenidoğanlarda olur sorun teşkil etmez. Anne karnından yeni bir dünyaya geldi şimdi yaşadığı ortamın havasında ki toz vs. Hırıltı yapabilir. Sürekli çekmen gerekmiyor. 5 ml serum çek şırınga 2.5 sağ 2.5 sol sık cek. Bazende sadece sıkıp cekmeyebilirsin nemlenmesi için. Bazende sağ yatır 2.5 sol yator 2.5 sonra yüzüstü elin bebeğin göbeğinde kaldır sırtına aşağıdan yukarı doğru yavaş yavaş vur sumukleri akicaktir.
KubraResul kubramomm- flakon kullanıyorum ben çok nadir de öksürüyo söylediniz nerden alabilirim ne diyip
kubramomm- KubraResul Normal serum fizyolojik - tuzlu su (izotonik su) Eczaneler satılıyor alın birde şırınga alın bu sekılde kullanın.
KubraResul Grb grip olmuş gece Acile gittik yarın kendi doktorumumuza gidicez sizin nasıl geçti naptınız
Grb KubraResul Çok geçmiş olsun Bende acile gitmiştim burun temizliği ve hava aktılar sonrasında azalarak geçti kendi kendine Keşke bir hava taktırsaydnız çok etkili oluyor Burun temizliğini ihmal etmeyin balgam gitmesin ciğerlerine günde en az 4 defa tekrarlayın otrı bebeyle de çekin balgamı Merak etmeyin geçiyor zamanla sıcak duş buhar da açıyor baya sıkı giydirin Kısa zmanda geçer inş 🙏🏼