Kızlar merhabalar. Kızım 8 aylık, kabızlık problemimiz nedeniyle dün hastanede lavman yapıldı. Ne dün gece, ne de bugün lavmana rağmen kakasını yapmadı. Yarın da devam ederse doktorunu arayacağız. Vücudunda kimyasal bir şey var, endişelendirdi bu durum. Yaşayan var mı?