Emziren anne bebek için zararlı olmayan ilaçlar yani bir proğram varmış oraya ilaç ismini yazıyınca kulanımı zararlı zararsızmı diye yazıyormuş yani sütün sağım gerektirip gerektirmediğini bu proğramın ismini bilen varmı acaba? Sağlık çalışanıydım şuan çalışmıyordum oraya gelen birkaç hastadan duymuştum ama şuan unutum bilen varsa eğer söylerse sevinirim. İnşallah ihtiyacım olmaz ama ya olursa diye 😊