Merhaba anneler bebeğim 3 aylık bu aralar meme reddi yaşıyoruz aşırı şekilde fakat memeyi sürekli emerken de ağzından çıkarıyor tekrar alıyor 2 3 emiyor yine bırakıp alıyor emdiği süre boyunca bu hep tekrarlanıyor emdiği sütte hep yan tarafından geri akıyor damak düşmesi olabilir mi öyleyse de ne yapmam gerekiyor başına gelen var mı ?