İyi geceler kızlar 10 aylık kızım son 4 aydır 20 günde bir boğaz enfeksiyonu oluyor iburamin veriyor doktor ateşlenme olunca antibiyotik kullandık her hasta olduğunda bir türlü düzelemedi antibiyotikten sonra düzeliyor 10 gün sonra yine aynı son olarak antibiyotik bitti öksürük başladı bir haftadır var gece yatarken özellikle öksürmekten uyanıyor doktor iburamin şuruba devam etmemi söyledi ama öksürüyor hala ve şiddetlendi sanki boğazı balgam dolu ne yapacağımı şaşırdım var mıdır alternatif bir şey tamamen nasıl düzelir birilmiyorum