Kızlar sizlere bir kaç sorum olacak..
Bebeğim 13,5 aylık. Başı sıkışınca anne der kucak isterse. Bazen ba ba ba diyor. Kedilere tisss sesi çıkararak sesleniyor gel gel gel diyor gitti diyor. Ama mesela geçen ay anneanne , teyze de derdi ki çok sık görüşüyoruz. Hatta kediye de tedi derdi ama şimdi bu üç kelimeydi unuttu söylemiyor. Ya da unutmadı da söylemek mi istemiyor ya da başka bısey mı. Bebeğinde bınu yaşayan varmı