Beraninannesii Yarın eltimin kızına doğum günü partisi yapacaklarmış bize bu akşamdan söylediler eşim akşam 8de işten geliyor bebekle de tek başıma dışarı cikmama izin vermiyor migros hemnde bunu buldum sizce uygun olurmu ?
[silindi] Beraninannesii olur ya neden olmasın ki içine sinmiyorsa bi de para koyabilirsin yanına amnesi ihitiyacına göre bişy alır
Minikask35 Beraninannesii bencede uygun. Oğluna da bulabilirsen bişey alabilirsin ikiside sevinmiş olur
mavikalpefe124 Beraninannesii ben böyle durumlarda para götürüyorum hediye alamazsam. Daha mantıklı geliyor. Çocuk kaç yasında yaşına uygun mu?
Beraninannesii [silindi] Parada mantıklı aslında geçende oğluna diş partisi yaptı son dakika söylediler ona da elimiz boş gittik oğlunun doğum gününde de aynısi oldu boş gittik bu sefer boş gitmek istemiyorum açıkçası .
[silindi] Beraninannesii yani iyi olur 100 tl koyun hemde göze geliyor para olunca 🤭 yani 100 tlye bişey almaya kalksan zaten pek bişey bulamazsın oyuncak kızı mutlu eder işte parada annesine faydası olur ☺️
Eminerd Beraninannesii bence para verin bi ihtiyacını alır en azından 😊 şahsen benim için daha makbul oluyor 🥲
BM22121 Elika00 haklısınız belki ama ben kızıma verilen paraları hesabına atarım yada oyuncak kıyafet filan alırım bence her aile böyle yapmalı onun hakkı sonuçta parası yetmesede kendimden ekler birşey alırım mutlaka
Elika00 BM22121 yani bende öyle yaparım ama çocuk da büyükmüş sizin hediye aldığınızı bilecek yaşta ben olsam hediye alırdım
Minkpndam Geçen hafta eltim kzııma 500 taktı doğum gününde çok daha iyi oldu bence eksiklerimizi alıcaz