Öncelikle sütünüz bebeğinize her türlü yarar ☺️Öyle düşünmeyin lütfen.İlk etapta sütünüzün az olması çok doğal.sütünüzü arttırmak için bol bol emzirin ve sağım yapın.Doktor kilosunu düşük bulmadığı sürece mamaya ihtiyaç yoktur .Sütünüz artar.
Bebeğinizin kilosuna göre ve sütünüzün oranına göre ayarlamak gerek. Ama 30- 40 cc içebilir.