Kızım 13 aylık, 8-9aylık iken koltukların arkasına gitmeye başlamıştı kakası geldiğinde, şimdi de kaka yaptıktan sonra bezini tutup kaka diye söylüyor 😅 kaka çiş kelimelerini söylüyor, çiş yaptın mı deyince bezine falan bakıyor, sizce tuvalet eğitimine başlamalıyım kızlar yoksa yazı mı bekleyeyim, algısı çok açık kızımın maşallah hemen herşeyi öğreniyor, başarabilir miyiz bunu aslında benim de pek cesaretim yok gibi şimdilik, fikirlerinizi alabilir miyim?