Momandbabyboy bi ara ben de misafirliğe gittiğim yerden eve pire getirmiştim. Sanırım kıyafetimden falan yatağımıza bulaştı. İlk gece ayaklarımı yemişti böyle minik minik su toplamış gibi. Ertesi gün diğer ayağımı. 3.gün omzumu ama hep gece yatakta yiyor. Sabah fark ediyorum. Eşimi yemiyor, kızımı yemiyor, beni yiyor. Sonra huylanıp nevresimi 50 derecede yıkadım da beni yiyen sey bir daha yemedi. Sonradan arkadaşım söyledi evimizin bahçesini pireler basmış dedi. Demek ki ben de ordan getirdim diye düşündüm. Valla çok zor yaaa. Zaten sivrisinekler de eşimi ve kızımı yemez hep beni yer. Kızımı yemesin de bari eşimi yesin 😂