İyi akşamlar anneler. Bebeğim 10 aylık, havalar da soğuyor, yürümüyor, ayakta durmuyor ama soğuk havalarda dışarı ciktigimizda bebeğimin ayağına giydirmek için bot baktım. Araştırırken ayakkabı almakta acele etmeyin tarzı yazılar da gördüm. Kasımda eşimle gezmeye de gidicez şehir dışına. Kızımın ayağını nasıl sıcak tutayım. Alayım mı ilk adim ayakkabısı, yoksa şu içi tüylü botlardan mi alayım, ya da ev botu mu