Simgehnys 4ay13günlük 2 buçuk aydan sonra azalmalar başlamıştı ama sonra yeniden eskiye döndü . Henüz ek gıdaya geçmedik. Koliği bitmeyen anneler burada mı ? Çok kötü bir durum geçmiyor 😔sanki hiç bitmeyecek gibi
[silindi] Simgehnys bizde çok çok zorlandık ağlama krizlerinden 3 ay oldu hiç bitmedi en son alerji olabilir dedi doktor özel mamaya başladık bir kaç gündür bayağı rahatladık . Yani aslında altında yatan bişey illaki var alerjik bir durum var mı acaba hiç baktırdınız mı
bhtsizbdvi Simgehnys sana kötü bir haberim var 1 yasa kadar bitmiyor bitmiyor yengem ağlardı kıyamam ona 😔
Deniz06 Simgehnys bizim doktor bu ağlamaların 4. ayda bitmesi gerekiyor, eğer bitmezse bazı testler yapmamız gerekecek demişti. Belki de başka bişeyler vardır.
1prens1prensess Simgehnys valla Allah yardımcınız olsun çok zor bi dönem bu benimde kızım öyleydi şükğr 3.ayda bitmişti bixim ama doktorumuz genelde 4.aydan sonra bitiyor ama bazen en geç 9 aya kadar sürebiliyor demişti ufak da bi fikir vereyim kızımı şu çingen beşiği derler ya iple çarşaftan yaparlar hani ona koyduktan sonra deliksiz uyuyordu ağlama krizleri baya baya azalmıştı bizde bitek o fayda etmişti valla
Didi44 Oturdum ağlıyorum şuan kafayı yedim artık koca kişiside hiç yardımcı olmuyor çok şükür o dışarıda geziyor ben evde oturmuş kafayı yiyorum 😭
Simgehnys [silindi] alerji olması için %100 ya vücutta döküntü ya da sümüksü ya da kanlı kaka olur dedi doktor yapmadı alerji testini … kilo olması çok fazla ayda 1200 gram falan alıyor minik doğdu 2.650 idi şuan 7 kilo o yüzden gelişmemiş bağırsak yemesi iyi zorluyor gaz yapıyor ama geçecek diyip gönderiyorlar farklı farklı şok doktora gittim sizde döküntü ya da mukuslu kaka var mıydı
[silindi] Simgehnys evet malesef ilk başlarda mukuslu kaka ve aşırı huzursuzluk ağlama krizleri vardı bi süre mukuslu kaka yoktu ama bu seferde döküntüleri çıkmaya başladı. Bir de kaka yapması gürültülüydü
Didi44 Simgehnys 3 ay 16 günlük 🤕 Bazen tam bitti diyorum rahat artık diyorum geri başlıyor. Ağlamaktan çocuk gelişmiyor uyku yok gazdan mı kendi ayarsizliğindan mi aşırı hareketli çırpınıp duruyor kilo mu alır böyle bir bebek. Doktor 2 aylık bebek gibi diyor kilosu sınırda diyor.
Simgehnys [silindi] o kolikli bebeklerde gürültü oluyormuş . Gazlı çıktığı için kaka . Bilmiyorum alerji olsa muhakkak belirti olurdu bazı bebeklerde 6aya kadar sürüyor geçecek merak etme sen yoğurt vermeye başla yavaş yavaş bir çay kaşığı kadar dedi. Düzelecek merak etme dedi ama geçmiyor zaman o ağladıkça . Sizin kolik bittiyse iyi valla sevindim çok adınıza
Simgehnys [silindi] valla çok kafama takılıyor alerji durumu. Hiç mukuslu kaka kusma döküntü olmadı sadece gaz sesini duyuyorum dışarıdan ya da karnını tuttuğumda hissediyorum. İnanın anlamıyorum doktorda bu belirtiler yok diye yapmıyor napacağımı bilmiyorum
Prensss24 [silindi] çok merak ediyorum benim bebeğim gürültülü kala yapıyor bu bir alerji belirtisi midir ?
[silindi] Simgehnys umarım sizin de bir an önce geçer rahatlarsınız çok zor çünkü o ağlama krizleri çok yoruyor . Yani bizim büyük ihtimalle alerjidenmiş hepsi şu an emin olmaya çalışıyoruz işte alerji testlerinde çıkmıyor çünkü
Simgehnys [silindi] korkuyorum bende alerjisi mi var diye sizin mamanın adı ne biz evolvia aldık kolikli bebekler için … belki sizinkini de deneyelim iyi gelir artık ne yapacağımı şaşırdım
Simgehnys [silindi] bizim ki alerji olmaydı muhakkak bir belirti verirdi ama değil mi. Ne zormuş analık doktorların demesine rağmen çocuk öyle ağladığı için çözüm arıyorum acaba bulamıyorlar mı diye kendimi suçluyorum
[silindi] Simgehnys ama alerjisi varsa muhakkak belirti verir en yaygın olanı mukuslu kaka sonrasında döküntüler aşırı gaz falan
Simgehnys bhtsizbdvi 6ayında 5ayında biten arkadaşlarım var umudumu kırmasaydın iyiydi😔inşallah erken bitenlerden oluruz 🙏
bhtsizbdvi Simgehnys inşallah yengem çok ağlardı ben de onunla ağlardım 😔 inşallah geçer benim.de kolik olmamasına rağmen öyle inan anlıyorum seni ne yapalım evlat işte
pembehanm Bızde 6 ay olucaz haftaya eskısı gıbı aglamıyo ama gece ıkınmaları gazdan sancıdan uyanması benı cok yoruyo aglıyo ıkınıyo gazını cıkarıyo rahatlıyo ama bır saat sonra tekrar hıc uyumuyo o yuzden bende yoruldum damlalarda fayda etmedı
Simgehnys Deniz06 işte idrar testi yapıldı bize bununla aynı huzursuzluk etkileri idrar yolu iltihaplanmasında oluyormuş diye ama temiz çıktı napayım nerelere gideyim bilmiyorum