Laden Bir de bunu inceleyelim🤓 Kargo konusu oldukça geç oluyor. Ürünler sipariş verildikten sonra dikilmeye başlanıyormuş ve 5-7 gün arasında kargoya veriliyormuş. 3 al 2 öde kampanyasını kullandım. Baharlık ve kışlık olarak iki seçeneği mevcut. Ben hepsini kışlık tercih etti kreşte giyeceği için kızım. Evet içi elyaflı bir patik. Oldukça sıcak tutuyor. Ayağını güzel kavrıyor. Sadece yanlarında küçük ayrıklar var sanırım rahat giyilmesi için. Ben o kısmını sevemedim açıkçası. Genel anlamda memnun kaldım. Tabi kullandıkça daha iyi anlaşılır🥰 3,5 yaşındaki kızıma 26/27 numara tercih ettim. Biraz boşluk olması iyi oluyormuş kullanan arkadaşlarımın söylediğine göre. Bende ona göre aldım🌺
-erCansu- Laden bende hep alıyodum geçen kış aldıgımdan hiç memnun kalmadım hem renkleri soluktu hemde ayaklarını hiç sıcak tutmadı ve dediğiniz gibi çok geç geliyor ben hiç memnun kalmadım
Deletedmom_36 Laden Kokopatik patiklerini cok kullandim.cok memnun kaldim 1 yasinda cantasini almistik 2.5 yildir kullaniyorum tas gibi 2 hafta da bir yikanmasina ragmen patiklerde ayni sekilde🌸
35izmir Laden Bn giderek herseye yapılan zamlardan dolayı genel anlamda her üründe kalite düştüğünü düşünüyorum astronomik fiyatlara ürün satmamak adına satıcılarda kaliteden düşürüyor bnce maalesef burası için konuşmuyorum genel düşüncem
saremmelegim Laden 2 yıl önce aldım ben hem kışlık hem yazlık aldım 2 yıl giydi kızım hâlâ taş gibiler. Bu sene tekrar sipariş vereyim demiştim ama kararsız kaldım şimdi kalitesi mi düştü acaba
Laden -erCansu- Ben ilk defa aldım. Açıkçası daha kaliteli bir şey bekliyordum. Arkadaşlarımın aldıkları harikaydı onlar 2 yıl evvel falan almış. Sıcak tutması konusunda şikayetim yok fırın gibi ayakları hatta sıcak diye çıkarmak istiyor kızım🤓 fakat gerçekten kalite olarak beni memnun etmedi pek
Laden Deletedmom_36 son zamanlarda patik aldınız mı? Bana pek kaliteli gelmedi ya. Ben mi anlamıyorum malın iyisinden acaba😁
Deletedmom_36 Laden Bu sene almadik.Yazlik kislik modelleri var ben hep yazlik Aliyordum evler sicak oldugu icin memdundum ama bu sene kalitesi degistimi bilemem
Laden Deletedmom_36 arkadaşıma gösterdim de bizdekine hiç benzemiyor kalitesi dedi. Ben ilk defa aldım
Laden 35izmir çok haklısınız kesinlikle öyle. Ucuza kalite satılmıyor malesef hak veriyorum ben şahsen. Yani fiyatı oma göre belirlense daha iyi olur. Almışken kaliteli olmalı çocuklarımız giyiyor bunları çünkü
Laden saremmelegim arkadaşıma gösterdim bizdekine pek benzemiyor dedi. Kaliteyi düşürmüşler sanırım. Fakat çok sıcak tutuyor. Kızımın ayakları fırın gibi olmuş
Gzd Laden desen olarak kokopatiğin desenleri çok hoş ama kalite olarak caluu baby tavsiye ederim, aynı anda hem kokopatik hem caluubaby den sipariş vermiştim, o kadar fark var ki aralarında anlatamam
Laden Gzd ah keşke almadan önce sorsaydım çok üzüldüm şimdi🥹 markayı not alıyorum muhakkak bakacağım teşekkür ederim🫶
RainOverMe Laden benim kız ayagında tutmaz merak ettım terletıyor mu terledıgınde ayaklar buz kesıyor cunku. Ona dıkkat edın mutlaka
Laden RainOverMe hayır terletmiyor ama fırın gibi sıcacık ayakları. Benim kızımın elleri ayakları hep soğuk olur normalde çorap giyse bile. Patikler çok güzel ısıttı🌺
RainOverMe Laden ya cok ıyı o zmn evdekılerden gıyerse ben de alayım o zmn bı ara aldım corap tarzı terledıgı ıcın buz gıbı oluyordu ayakları. Gule gule kullansın boncuk🤗🌺🙏🏻
Woody Laden Ben de merak ediyordum. İyi oldu bu konu. Ne alacağımı şaşırmış durumdayım. Kokopatik elemiştim.simdi tekrar girdi aklıma. Kres çantası olarak ne kullanıyor bu arada
Laden Woody geçen sene arkadaşından görüp çekçekli çanta istemişti. Waikikiden almıştım. Fakat küçük geliyormuş. 2 hafta önce bunu aldım o yüzden