Laden İyi geceler tatlı kızlar nasılsınız?🥰 Geçen gün ilk defa bu markadan alışveriş yaptım. Kargo bugün geldi. İnanılmaz beğendim ürünlerini hatta bayıldım. Belki görüpte acaba nasıldır diye düşünen birileri vardır diye bu postu açıyorum. Gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz🌺
Laden Babybus_ çok teşekkür ediyorum❤️ Birinci resim ve üçüncü resim 189 lira. Lila olan 159 lira. Ayrıca mağazayı trendyol üzerinden takip ederseniz kupon veriyor. Çok bir meblağ değil ama olsun🥰
Laden OptimusPrime rica ederim, özellikle doğum günüsü yaklaşan prenses anneleri muhakkak baksın. Ay ne cici şeyler var😍
Babybus_ Laden hepsi harika ama kızlara bu kadar güzel şeyleri varken erkeklere sadece bir eşofman takımı minik kalbimi birazcık üzdu🤭🤭
OptimusPrime Laden Doğum günümüz geçti 🤭 seneye yaza doğru ya da yazın aile çekimi yaptırmak istiyorum güzel elbiseler varsa bakayım.
Laden Babybus_ evet kızlar için seçenekler daha fazla🥹 belki böyle erkek çocuk için yapan sayfalarda vardır. Muhakkak vardır ya