Bebeğim dün 2. Ay aşısını oldu zorla mama içiriyorum emziriyorum bazen hiç içmiyor bile sürekli ağlıyor 2 gündür böyle bide çarşamba günüde sünnet olmuştu altını açınca duruyor biraz sonra yine ağlıyor emzikle ve sallayınca duruyor siz neler yaşamıştınız 2. Ay aşısında