Merhaba hanımlar çocuklarınız kendiliğinden mi uyur yksa siZmi yatirisiZ benim gbi ben oğlum bir yaşında beşikte salliyarak uyutuyorum bazen de pusette sallaliyorum kızım 2 yaşında ayağımda sallıyorum ikisinide aynı saate yatırıyorum bu gündüz de aynı gecede suanada onalri uyutuyorum burayada öyle yaziyorum sizler ne durumdasınız