Ankakusu35 2 yaştan sonra normalde de ben merkezcilik oluyor. Herşey benim hep benim halinde oluyorlar. Zamanla geçiyor. Ama kardeşine vurmaması gerektiğini anlatın. Canı acır üzülür bak o seni çok seviyor fln diyin. Benim büyük 3 yaş 8 aylık küçük de 1 yaşında. Şu an büyük daha sevecen kardeşine karşı. Tabii arada koskançlık oluyor ama o kadar olacak. Bir de birebir vakit geçirin. Küçüğü artık babya ya da varsa anneanne babanneye bırakıp büyükle 1-2 saat başbaşa vakit geçirin. Parka gidin, oyun oynayın fln. O da iyi geliyor.