Kızlar merhabalar
Kızım 20 aylık şu 2 haftadır uyku sırasında sürekli ağlıyor yanına gidiyorum emziğini geri veriyorum sakinleşip uyumaya devam ediyor. Bir müddet sonra ağzında emzik dahi olsa sürekli ağlıyor kendi kendini uyandırıyor. Dişlerinin hepsi çıktı belki arkalarda bir iki kalmıştır çıkmayan ki göremiyorum. Diş olduğunu düşünmüyorum bu yüzden. Rüya görüyor belki ondan dedim ama bu kadar sabaha kadar etkilenir mi bilemiyorum. Siz böyle bir durum yaşadınız mı? Neden olabilir? Hiç düzgün gece uykum yok, çok yoruluyorum bu sıra 😔