Oyy kızlaaar bu emzirme işi çok güzel fakat bi o kadar da zormuş. Gündüzleri amenna ama gece çok zorlanıyorum artık. Süreeekli emek istiyor hele sabaha karşı. Bu arada 5 aylık oğlum 🥰 . Kızım mama ile büyüdü 3 aylıktan itibaren uykusu iyiydi mamasını içip yatardı . Anne sütünü çabuk sindirdiği için çabuk acıkıyor sanırsam. Sizlerde durum nedir, ne zaman düzelir bu emme işi yoksa bırakana kadar gider mi🤕 gece mama versem emmeyi bırakır mı . Aklımda bir ton soru 😪 Her sabah baş ağrısı ile uyanıyorum yarım yamalak uykudan dolayı 🤕