Biz 3 aylık olduk zorla 90ı görüyoruz çoğu zaman 70-80 bazen 60 içiyor. Doktor normalde 150ye çıkmak lazımdı ama süt yağlıdır ondan doyuyordur dedi aç olup ağlasa yiyemese sıkıntı ama bence doyuyorlar rahatlıyorlar çünkü ayrıca kimden duysam hemen hemen bu ml civarı hep bence o verdikleri rakam biraz fazla bu kadar aylık bebek mideleri için çok zorlarsan da kusuyorlar zaten kilo alımı iyiyse gelişim iyiyse sıkıntı olmaz diye düşünüyorum bende hep