Çok fazla damla denedim fark ettim ki bebeğim sanki ben damla verdikçe daha çok ağlıyor üç gündür hiç uyumadık yani tatlısınız 6 saat falan duymuşsunuzdur hatta ben dün gece üçte artık ağlama krizlerine girdim uyumak istiyorum bu nasıl bebek diye sitem ettim Allah‘ım günah yazmasın ama çok zor gerçekten bir arkadaşım damla verme o bence onu kötü ediyor kimyon dene ben çok rahat etmiştim dedi kimyon gerçekten gaza iyi geliyor mu arkadaşlar denemek istiyorum saat 11:00 ben hala bebeği ayağımda sallıyorum yani sabah altıda yatıp sekizde kalkmasına rağmen yani lütfen bana bir çare denediğiniz iyi gelen bir şey varsa onu söyleyin