Merhaba kızlar benim 1 yausn da oğlum var bu zamana kadar düzenli adet oldum ve korunmasız hic iliskimiz olmadi eşimle ben 7 Ekim de adettim son demlerini oynuyorum bi iki gün sıra dusumu aldim eşimle beraber olduk ama prezertefitle korunuyoruz biraz önce tekrar adet oldum kaşık ağrım falan fa yok ilk kez başıma böyle bisey geliyo saskinim hamile olabilirsin dediler korkmaya başladım başına böyle bisey gelen var mı hamile olamam dimi