birminikdev ikizmom_ 2-2.5 aylıkken kendini gayet dik tutabiliyordu o yüzden kucağımda oturuyordu. 4.5 5 aylıkken de desteksiz oturdu. Doktoru kendini tutabilen bebek için “daha erken” diye bir kavram yoktur diyordu
Beraninannesii ikizmom_ 3 ayın içinde oturmaya çalışıyordu vücudunu dogrultuyordu şimdi 4 aylik kucağımda 5-6 dk destekli oturtuyorum.
bebegim25 birminikdev aynen öyle bazı bebeklerin sırt kasları daha iyi oluyor diye duymuştum sizinki maşallah baya iyiymiş 😊🌸
Leylakkk ikizmom_ 3 buçuk aylıkken kucakta 5 aylıkken destekli 6 ayına girdiği gün desteksiz oturmaya basladi