5 ay 17 günlük bebeğim gündüz meyve püresi gece hippin tahıllı ek gıdasını veriyordum ama çok gazı oluyodu. Doktor meyveyi kesin dedi düzelmişti ⅔ gündür yine gaz yine gaz zaten bebekliktede gazı vardı neredeyse 6 aylık olucak hala ne gazı bu 10 dakikada bir uyanıyor ağlıyor sakinleştiremiyoruz. Gazını ne zmaan çıkartırsa o zaman rahatlıyor uyuyor. O kadar masaj hareket yaptırıyorum yok çıkmayınca çıkmıyor🤦🏻♀️