Kızım 1 yaşına yeni girdi 1 hafta falan oluyor doğum gününj iki gün önce kutladım ve doğum gününü kutlayacagim gün ilk adımını attı kendi başına. normalde kendi başına ayağa kalkabiliyor bı yerden tutunup , koltuklardan tutunup sıralıyor uzun süre ayak üstü durabiliyor bir kaç gundurdu 1 2 adım atıp düşüyor heyecan yapiyo hızlı gitmeye çalışıyor hemen düşüyor 😂 sizce ne zman yurur merak ediyorum yürüsün istiyorum artık çok heyecanlandım 😂 ama ben elinden tutup yürüttüğüm zmaan hep parmak ucuna basiyor