Merhaba kızlar ben 3 ay önce sezeryan doğum yaptım bu ay üçüncü reglim fakat önceki iki aya göre çok kanamam var.afedersiniz bir günde bir paket ped bitirdim. İlk ay olsaydı endişelenmezdim ama sonradan çok fazla olması beni düşündürdü bilgisi olan veya yaşayan varmı aranızda ??