turuncuelma Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 5 aylık olacak Allahın izniyle. 3. Aydan beri gece uyanmıyor deliksiz uyuyor o uyanmadığı için bende uyanmıyorum. Ama o zamandan bu zamana kadar da içim rahat değil. Kendim alarm kuruyorum ama bilinçsiz bir şekilde sürekli kapatıyorum alarmı. 10 gün alarm kuruyorsam bunun 6 sında kalkmıyorum. Gece uykusuna 21.30 da geçiyor 12 gibi o uyurken sütünü veriyorum(sağarak besliyorum) Sonra bende uyuyorum sabah 6 7 ye kadar kalkmıyor. Kilo alımı herkes çok az buluyor ama doktor yeterli diyor (2600 gr doğdu 4.ayda 6660 gr oldu) Sizce uyandırmalı mıyım gerçekten az mı alıyor yani? :(
Irmakprensesinannesi turuncuelma uyanirdirmayin ndoğru olanı yapıyorsunuz kilosu iyi gayet gece uykusu beslenme kadr önemli çünkü
begonvilhg turuncuelma bebekten bebeğe değişiyor canım bu durum. Çok aç olsa uyanır zaten. Benim kızım 6 aylık mesela. 21.00 gibi mama içer uyur, gece 02.00-03.00 gibi mutlaka beslerim onu. Beslemezsem uyanıyor ve uyutmak zor oluyor. Uykusunda içiriyorum sağdığım sütümü. O sayede 06.00-07.00’ye kadar anca uyuyor.
turuncuelma Irmakprensesinannesi herkes gelişimi falan kötü diyince kendimi berbat bi anne gibi hissediyorum geceleri kalkmadığım için almıyor sanki 😑
Meneksee_9 Merhaba, ne kadar süt veriyorsunuz? Bende 11.30 gibi besliyorum fakat 4 gibi uyanıyor doktor 6 saat uyandırmaya bilirsin dedi. Haftaya bebeğimde5 aylık olacak bu arada
turuncuelma Meneksee_9 gece uyumadan önce sağım yapıyorum 160 cc sağı yaptıysam 70 80 zar zor içiyor. Az önce 150 cc süt ısıttım 75 cc içti bıraktı vermesem sabaha kadar kalkmaz ama yine alarm kurdum 3 e😢
Meneksee_9 turuncuelma persentile göre iyi gibi gelişimi, tabi her bebeğin gelişimi farklı oluyor. İçinizin rahat etmesi için doktorunuza danışın genede bu şekilde devam edelim mi diye
Irmakprensesinannesi turuncuelma saçmalamayın sizin evladınız sizden başka si düşünmez geç beslemesi zatn iyi bisey deil bebk aç sa asla uyumaz merak etmeyin gece uykusu beslenme kadr önemlidir doktorunuz kilosuna sorun dediyse yada saglik problemi yoksa sorun etmeyin benim kzimda zayıf 14 ay 12 günlük 9800 gr 80 cm mesela çok takmayın
turuncuelma Irmakprensesinannesi Bende gece beslenmesi hakkında güzel şeyler okumadım ama bunu anlatmak zor. 🤦♀️
Alisvehumos Benim kızım da 5 ay 12 günlük Belki de 2 aydır ⅚ saat kesintisiz uyuyor Doktoruna sordum uyandırma bırak uyusun dedi.Bazen 7 saat uyuduğu bile oluyor,kıpırdanmaya başlayınca alıp emziriyorum ama gözleri kapalı oluyor.Tam emdiğini söyleyemem.