Umutaras Merhaba kızlar oğlum 3aylık ilk doğduğu zamanlar emzik emiyodu ama şimdi naptıysam kaç tane emzik denediysem olmuyor çoğunda öğürdü en son fatoş bebe klasik emzik aldım onuda emmek yerine sadece ısırıyo damaklarıyla oynuyo 😪 varmı bu emzik olayına çözüm bulabilen ne olur bi akıl verin 😰
Seydameva Umutaras oioi deneyin ama bence emzik vermeyin ben pişmanım verdiğime şimdi basıl bıraktıracağımı düşünüyorım keşke benimde kızkm tutmasaydı 😌
Yigitkomuz_ Umutaras valla ben ev yapımı reçel sürerek alıştırdım daha doğrusu annem alıştırdı kiziyodum reçel verdiği için ama başka türlü alışmaz dedi iyikide alışmış zaten sürekli miz miz emzik vermesem hic susturamam heralde disarda falan büyük kolaylik
Arasin_Annesi03 Umutaras ben de tamamen aynı durumdayım. Acaba yazın emzik koktu da ondan mı almadı dedim. Çünkü emiyordu 1-2 aylıkken. Reçel e de batırdım ama her türlü öğürüyor. Bez emiyor, parmağını emiyor, emzik emmiyor 😓
Tuba Umutaras benim oglumda sadece avent ultra air olanini tuttu. genelde emzirirken uyurken memeyi cekip emzigi agzina iterdim. öyle öyle alisti. artik beni emerek degil, emzigini emerek uyuyor.
Umutaras Seydameva ya malesef emmeye çok alışık beni resmen yalancı emzik gibi kullanıyor bide işe başlıcam anneö bakıcam emmek isticek sürekli en azından yalancı emzik birazda olsa işe yarar 😪
Nurdanhakan Seydameva merakımdan yazıyorum bilgim yokta bu bahsettiğiniz ne oiloil ne oluyor bilgim yokta
Umutaras Yigitkomuz_ daha 3 aylık banada pekmez sür zamanla yumuşayınca emer zaten dediler ama cesaret edemedim
Seydameva Umutaras ha o zaman durum farklı tabi allah yardımcınız olsun ama tavsiye ederim oioi deneyin internetten alabilirsiniz pek bi yerde satılmıyor ama kızım ondan başkasını tutmadı ucu yumuşak sanırım o yüzden 🥰
Cisel Umutaras bende oyleyim emzik olarak kullaniyor beni yapisik ikiz gibiyiz. Nasil alistiricam bilmiyorum:(
Yigitkomuz_ Umutaras pekmez yakar canım ya evde yaptığın reçellerden ver bandırmicaksin zaten hemen iğne ucu kadar verdik alisti öyle öyle
Tuba Umutaras benim kayinvalidemde görümceme zamaninda hep pekmezle vermis. tadini aldigi kadar emermis sonra atarmis. her yerde pekmezle gezerdim diyordu.
Umutaras Seydameva valla denemediğim emzik kalmadı damaklı damaksız bunuda deneyeliö bakalım çok teşekkür ederiz canım😘
Umutaras Seydameva valla denemediğim emzik kalmadı damaklı damaksız bunuda deneyeliö bakalım çok teşekkür ederiz canım😘 Yigitkomuz_ bunuda denicem hemen yarın of inşallah alışır ya 😪
Yigitkomuz_ Umutaras ben hemen yeni doğunca başladım bunu yapmaya napalm alışması lazımdı şuan deli gibi emzik etmiyo benimki wee emziğini aldı ucu yumuşak hem
ikimelekannesi_ Yigitkomuz_ aynen canım bizde wee kullanıyoruz baya memnunum kızımda keyfine göre tutuyor bazen tutar bazen tutmaz bizimki de öyle bir model 🤣
Umutaras Arasin_Annesi03 ay bizimkide öyle herşeyi emiyo elini benim elimi bezi oyuncağı battaniyeyi tşörtümü birtek emzik emmiyor 😰😬
Yigitkomuz_ Umutaras damaklı canım kiraz ucluda var ama emmiyo başka markada var damaklı da damaksizda onları emmiyo sadece wee sevdi onu emiyo
Umutaras Tuba yaa işte benimde tam istediğim bu canım bende denedim ama sadece damaklarında oynuyo meme emer gibi emmiyo malesef of 😪😪
Umutaras Tuba ultra airin gerçekten bi farkı varmı canım almayı düşündüm ama tutmazsa diye çekindim fiyat olarakta malum
Seydameva Nurdanhakan oioi emzik markası anne memesine bezeyen 0-18 ay boyunca kullanabileceğiniz yani avent gibi falan değil bebek büyüsede aynı emziği kullanabiliyor ve çok iyi bir emzik markası bence 😌