6 aydan önce su içirmek sindirim sistemi daha gelişmediğinden zararlı olabilir, özellikle böbreklere. Anne sütünün %80’i sudur zaten 🙏🏻
Bizim de idrarımız her gün farklı renk oluyor. Tuz ve tuzlu tüketiminizi azaltın. Bol su için, rahatça emzirin. Geçer, hiçbir sorun yok ☺️