Feraye_ lisansli_Mom49 ya birşey sorcam bende yeni başvuru yaptimda IBAN no isteme kismida vardı ben oraya yazdım kendi hesap ibanimi yazdum yardım çıkmış olsa kendi hesabıma yatirirlwrmi yoksa PTT kartı fln mi gerekiyo nasıl oluyor
lisansli_Mom49 Feraye_ hesaba yatmıyor PTT ye gittik ilk çıktığında orda bize sosyal yardım kartı verdiler her ay oraya yatıyor cnm