Wonderful_mom hiç üzülmeyin, sağlığı iyi durumdaysa yapısal durumdur. Benim bebeğim 2400 doğdu(ödemli hali) şu am 7 aylık ve 6buçuk kilo. Gören çok küçük sanıyor. Sadece anne sütü verdim. Sık sık emzirdim, geceleri çok kez kalkar ve kaç defa emziririm. 1 aydır da ek gıdaya başladık. Ama olmayınca olmuyor, yapısı bu. Üzülmüyorum ben çünkü sağlığı yerinde elhamdulillah. Kimseyi dinlemeyin. Emzirmeye devam edin, mama vermeyin. Doğal ve besin değeri yüksek olan şeyler yedirin. Sağlığı yerinde olsun tamam👍