Merhaba 2ay 6günlük kızım var, sadece anne sütü alıyor gelişimi kilosu iyi bez takibi iyi sadece geceleri mama vermek istiyorum ama ne yaptıysam mama içmiyor hipp marka ve Aptamil conformil denedim ikisinde sevmedi asla içmedi ağlıyor mama nasıl verebilirim ( mama vermek istememin sebebi gündüz uykumuz neredeyse hiç yok gece çok zor uykuya dalıyor ve sürekli memede emmese bile kavga ediyor sakinleştiriyor kendini meme uçlarım yara oldu artık em azından gece rahat etmek istiyorum