Synhurst Sanırım ben inek gibi sezaryen olmuşum hiçbişey hatırlamıyorum 😄sadece bi uyuyup uyandığımda yerimden kalkarken çok ağrı oluyordu onu hatırlıyorum. Kuzum şaka bi yana doktorun dikişi bitirdiği yerde bir süre kaşınma batma ağrı olur diye duymuştum bu artık iyileştiğini gösteriyor sezaryenin son demleri bence