Yagmuruzgar Merhaba anneler doktorlar 10 güne kadar normal diyorlar fakat benim bebegim 3 yada 4 günde bi kaka yapıyo buğün arkadaşlarımla otururken herkes olmaz öyle şey doktora götür diyince panikledim galiba. Çok nadir mama veriyorum kakayı mamadan 1 gün sonra yapıyo ama hiç mama vermezsem en az 1 hafta yapmıyo. Kilo alımı iyi 2400 doğdu şimdi 7500 çiş var kaka yok arkadaşım bebeginin her bezinde kaka oldugunu söylüyo ama benimki 2 aylıktan beri böyle nerdeyse 1,5 aydır saglık ocagına gitmelimiyim birde fitil verdim arkadaşımdan alıp ama fitil tertemiz geri çıktı kaka bulaşmamış bile
Kbra_66 Benim bebeğim de öyle ama korkulacak birşey değil anne sütünden de olabiliyor ben doktora sordum birşey olmaz dedi çok zorlanirsa fitil ver dedi şu an kaç aylık
Feyzaaasel canım benim kızım 4.5 aylık sadece anne sütü alıyor senin minnoşun kilosuna maşallah benimki 2.800 doğdu şimdi 6.100 gram. Benim kızda 1 haftadır kaka yapmıyordu ilk defa böyle oldu normalde 3. gune mutlaka yapardi ama ben ufak ufk ek gidaya gecis yaptm elma muzlu püre yedirdim bi kasık ona bağlıyorum en sonunda acile götürdük film cektiler bebek agzina kadar dolu dedi doktor lavman yaptılar çok şükür rahatladı kuzum gaz falan çıkarıyordu sadece kaka yapamıyordu en sonunda götürdüm dayanamadım
Yagmuruzgar Kbra_66 evet koydum 30 cc ye 2 çay kasıgı koydum ama yapmadı mamayı 90 120 falan içerse yapıyo ancak
alinamm Yagmuruzgar canım fitilini olduğu gibi çıkması normal korkma bizde 2 ay 21 günlüğü 2 haftayı geçti uyarısı yapmıyor fitil yapmadan önce kulak çubuğu ve zeytinyağıyla popodan uayrı ver öyle de yapabilir stres olma