Pilea tarcinnn benımde öyle oldu 53.günde geldi 2 gün sadece sonra 22 gün geçti bidaha bi kere geldi. Sanırım adet. Emzirirken böyle gelmesi lazımmıs
tarcinnn Pilea ya benim de yine akıntı geldi kesildi anlamadım bir halt tam telaşlancam telaşlanamoyorum 😂
Tbmbdb tarcinnn bana da oldu ben de adet oldum sandım akinti gini geldi bi kaç gün sonra kesildi şuan yok gelmiyor bisey ben de anlayamadım adet mi oldum olmadım mi normal dogum yaptım bu arada emziriyorum ben de
tarcinnn Tbmbdb ben sezaryen oldum. Bi oluyor bi kesiliyor anlamadım gerçekten 🥲 saldım artık günlük pedle geziyorum ne olacaksa olsun artık modunda 😂