Prensss24 benim e eğim 2 aylık bir aydır günde 7 8 bez dryistiritorun 4 tane doktora gittimhepsinde gaita testi yaptım hiçbiri ilaç yazmadı kakasi normal dedi ama sulu cıvık kaka birşey olmaz diyor doktorlar artık her altını açtığında kakali bez popusunda hep pişik ne yapacam bilmiyom ilaçta yazmıyor