Narinbiranne bence atlattık😂ilk gün dışında mızmızlanmadı ama dün yanlışlıkla kolunun aşı yerinden tuttum o sıra baya ağladı acıyor yani hala bide gitmeden 30 dakika önesi calpol verebilirsiniz 3.bebeğim bu doktorum hepsinde vermemi söyledi ben her aşıya götürdüğümde veriyorum ondanmı bilmiyorum ama büyük oğkumda hiç bir aşısında sorun yaşamadık kızımdada öyle sadece 18.aşısı 1 gün ateşli geçmişti çoğu şey diyor ateşi olmayan çocuğa vermeye gerke yok önceden ama konu o değil ağrı kesici özelliği olduğu için daha çok aşıdan önce tavsiye ediliyor ağrısını azaltsın diye