Zepzeynep Merhaba arkadaşlar dostinex adlı ilacı kullanan var mı. Sütümü keseceğim ancak bu ilaç kullanımı sırasında süt sağımı yapılıyor mu biliyor musunuz. Eczaneye bu kısmı sormayı unuttum biran evvel de başlamak istiyorum 😞
csayit Zepzeynep merhaba ben bugün kullanmaya başladım. Mevcutta biriken sütü az önce dayanamadım sağdım çünkü çok kötüydüm. Bundan sonrasında yine dolacak mı öyle yine sağmam gerekecek mi sağarak doğru mu yaptım bende bilemiyorum. Sizin nasıl ilerledi acaba süreciniz?
Aselinannesi0655 csayit merhaba ne durumdasınız 3 gğbdğr fenayım ilacı almayı düşünüyorum öneriniz nedir
csayit Aselinannesi0655 merhaba yeni gördüm evet kullandım zamanla süt geri çekildi 3. Gün ve 6. Sağım yaptım tamamen boşalttım memeleri. Sizde süt birikme ve dayanabilme noktanıza kadar bekleyip ilaçlı yada ilaçsız sağım yapabilirsiniz bence rahatlatır.