Wonderful_mom hayir kucuk degil korkmayin. Ben de o sekilde baslaidm doktorum onerdi hatta yasakladi blender vs. hic sorun yasamadim 7,8.ayda dahi eline kofte alir kendisi yerdi sukur cok kolay ve guzel bir ek gida sureci gecirdik bu sayede. Bwl diye arastirin isterseniz kendinizi eahat hissederseniz bebeginiz de rahat olur. Size uygun degilse denemezsiniz ben sakin biriyim bebegime de guvenirim o sekilde rahatlikla basladik cok guzel arastirdim ve ikimiz icin uygun olan bu yontem diye dusundugum icin tercih ettim