Havva2010 Merhaba güzel anneler bebeğimin hırıltısı var hava ve burnunu acıyorum ama buhar makinası almayı düşünüyorum kullanan anneler varmı
Aylaayla Havva2010 ben üç çocuğumdada kullandım hatta geçen hafta benim ufaklık bronşiolit olsu çok tıkanmış hastanede hemen iki defa hava verip rahatlattılar çocuğu.Evsese günde üç defa iki ayrı hava kullansdık şindi toparladı maşallah çok iyi