Merhaba , 8 ay önce sezeryan doğum yaptım 2 3 gündür dikiş yerlerim çok ağrıyor bıcak saplanır gibi bir de markette çalışıyorum ağır falan kaldırıyorum dikişlerime bir sey mi oluyor diye düşünüyorum ,havalar da soğuk ondan mı acaba diyorum bilemedim bilgisi ,yorumu olan var mı