Avsavb Saçımı kestiricem bu sefer ay takvimine göre kestirmeyi düşünüyorum . İşe yarıyor mu ? Deneyen var mı nasıl oluyor ?
Mrvsmt2502 Avsavb ben yıllardır yapıyorum ama daha çok epilasyon için kullanıyorum saçlarım belimde ay takvimine göre uçlarından alırım hızlı uzar. Epilasyonda da bayağı azalma oldu 👍
Mrvsmt2502 Avsavb epilasyonda ay takvimine göre son salı epilasyon yapılıyor canım. Ay takvimi diye arattır Google da son salı epilasyon yap. Saç vs keseceğimde ayrıca aratıyorum en iyi gün hangisi diye o sık olmayınca 😂