fa_sena_y Bebeğim 5 günlükken göbek bağı düştü 15 günlük oldu hala göbeğinden akıntı geliyor koyu kahverengi renkte, 5 gün önce kontrolde doktor da farketti krem verdi sabah akşam sürün dedi sürüyoruz ama hala devam ediyor normal mi acaba ?
Goktugunannesiyim fa_sena_y hastaneden çıkarken göbeğini kurutmasi icin bir set yazmadılar mi size biz bu sorunu yaşamadık hic
Busra19092022 fa_sena_y benim bebegmdede oldu akıntı ama kahverengi degildi yeşilimsi intaap şeklindeydi doktor geçer birşey sürme dedii devam ederse götür bence bi göbek sonuçta önemli
Kplnnn Bilmiyorum onu ama bizim göbeği düştü 10 gün sonra yeşil yeşil zıbınına bulaşmaya başladı gümüş nitratla yakmıştık 1 hafta boyunca bi gösterin istetseniz doktoruna tekrar
Busra19092022 fa_sena_y götür kötü düşünme tabiki ama ne olur ne olmaz kremini degiştirir belki çok geçmiş olsun