merveirec Merhaba sevgili anneler. Bebegim kız 3.5 aylik bugun dis etinde kucuk sivilce gibi 2 tane beyaz nokta farkettim. bunun sebebi ne olabilir. Bu konuda bilgisi olan anneler bana yardimci olursa cok sevinirim 🙏
mybabelanel merveirec bizde de var burada diş incisi diye yazmışlardı. Bayadır da var duruyor öyle diş değil yani
Dilruba_1 merveirec Ysgl26 diş incisi sanırım benim kızımda da var 6-7 beyaz sivilce topluluğu var buraya attım diş incisi dediler zamanla geçermiş
merveirec Ysgl26 diş oldugunu asla düşünmüyorum. Hani bizimde dilimizde olur veya yanağımızın iç tarafinda beyaz kucuk sivilce gibi yada yag bezesi mi desem o tarz bisey. Parmagimla biraz dokununca hoşuna gitti hatta. Kaşinti mi yapiyor anlamadim 🤷♀️
merveirec mybabelanel diş degildir de acaba neden oluşuyor niye olur agiz temizligini iyi yapamamaktan mi kaynakli bilemedim. Internette baktim ama elle tutulur bi bilgi bulamadim
mybabelanel merveirec bilmiyorum ama kızımın ağzında pamukçuk oluştu aynı zamanlarda belki onunla ilgili bir durumdur. Sizde de var mı öyle bi şey