Eylul20201 Rabia112 geçen sene kar botu tarzı almıştı annem bu senede ben yarım bot aldım LC Waikiki den
Cansucan20 Rabia112 vicco aldım. Baya da güzel cırt cırtlı. Ortapedik olduğu için fizyoterapist arkadaşım onu tavsiye etti. Baya güzel memnunum.
rua_da_senhora_das_verdades Vicco aldım bende ilk kez. Baya hafif. Rahat olacağını düşünüyorum.. henüz kullanmaya başlamadık.
rua_da_senhora_das_verdades Rabia112 https://www.vicco.com.tr/vicco-omega-hafif-erkek-cocuk-fume-bot-p-946-f20k-202-123 @Bebegimm1 Bu modelini aldım.