İyi akşamlar kızlar.Geçen ay spiralimi çıkarttırdım ve bu ay hamile olduğumu düşünüyordum.Adetim 5 gün gecikincede emin olmuştum fakat altıncı günde regl oldum.2 gündür reglim.Acaba gebeyimde üstüne görmemi oldu yoksa regl miyim test yapmalıyım ikisi farklı tür kanama mı olur?Başına gelenler varsa yazabilir mi?